top of page

LES DONES SÀVIES de Molière. / LAS MUJERES SABIAS de Molière.


Estrenem “Les dones sàvies” de Molière al teatre El Maldà.

Un clàssic de clàssics en una versió actualitzada i esbojarrada interpretada només per dos actors: l'Enric Cambray i Ricard Farré.

1672, França. Molière i la Companyia del Rei estrenen una comèdia de costums amb un embolic familiar on s’hi recull l’afany de saber de les dones i posa en evidència un poeta mediocre i cregut de l’època.

2016, Catalunya. Molière i només dos actors estrenen la mateixa comèdia de costums amb un embolic familiar on, amb un joc interpretatiu que trenca les convencions, s’hi recull la burla dels pedants d’avui dia.

Entrades: http://elmalda.cat/les-dones-savies/

Posa una sàvia a la teva vida!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Estrenamos “Las mujeres sabias” de Molière en el teatro El Maldà.

Un clásico de clásicos en una versión actualizada y loca interpretada solo por dos actores: Enric Cambray y Ricard Farré.

1672, Francia. Molière y la Compañía del Rey estrenan una comedia de costumbres con un lío familiar donde se recoge el afán de saber de las mujeres y pone en evidencia un poeta mediocre de la época.

2016, Cataluña. Molière y solo dos actores estrenan la misma comedia de costumbres con un lío familiar donde, con un juego interpretativo que rompe las convenciones, se recoge la burla de los pedantes de hoy día.

Entrades: http://elmalda.cat/les-dones-savies/

Pon una sabia en tu vida!

bottom of page